torstai 12. tammikuuta 2012

My first second blog

Otsikossahan lukee "Minun ensimmäinen toinen blogi". Eka blogini oli "Kateka's colorful life~" mutta sitten tympäännyis siihen ja piilotin sen... Että nyt kävikin näin. Aloitin uuden blogin, koska toi edellinen oli aika merkityksetön mulle... Tietenki, siel oli koottu hyvät muistot talteen, mutta halusin blogin joka ei kerro pinnallisesti vaan mun elämästä.

  Tämä blogi kertoo tyyleistä... suurimmaksi osaksi. En tietekään sano, että olisin hyvin perehtynyt tyyleihin, mutta itse olen kiinnittänyt jo suurta rakkautta tyyleihin steampunk. Eräs henkilö voisi sanoa tähän "Matkia!!" Mutta sanon sen, että ihastuin tyyliin ihan ilman sinuakin, olisin löytänyt tämän tyylisuuntauksen varmaan joka tapauksessa, ilman sinua. Joten pois tuommoiset "COPYCAAAT" viittaukset. Kiitoksia.


Ignoratkaa tausta, pyydän.

Tuolta minä, (kuutiksi kutsuttu), näytän. Tuollaiset vaatteet päällä olin tänään. Asustukseeni kuului tänään: Alushousut, bindaus, mustat kalsarit, salmiakkikuvioiset polvisukat, valkoinen t-paita, harmaa kauluspaita, musta liivi, musta kravaatti, vaaleanruskea vyö, tummanruskeat samettihousut, taskukello... Se ei yrittänyt esittää mitään mihinkään liittyvää, se vain oli. Mut basic asustus näyttää useimmitin joltain tältä yleensä pukeutumiselta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti