perjantai 13. tammikuuta 2012

My love to tea stuff

Päevää. Kuutti tuli tietokoneellensa lyhyen koulupäivän jälkeen... Ensimmäiseksi ajattelin; "Nyt voisin kirjoittaa jotain jännää blogiini~" Eka mietin että tekisinkö jotain juttua kauluspaidoistani mutta... No... Jaa. Se vähänniinkuin sitten jäikin. Koska sitten tuli mieleen että "shaibaa, en kyl kirjota". Otsikkohan kertoikin mistä nyt on kyse. "Rakkauteni tee juttuihin".


Tässäpä minun rakkauteni, minun iki-ihana tee kuppini, jota olen vaalinut puoli vuotta, juoden ahkeroiden teetä. Kirpputorilta ostin tuon kupin viidellä eurolla... Kun syksyllä tajusin "Mä juon niin paljon teetä...Miksen voisi juoda sitä joka ikinen päivä kauniista kupista ja nauttia elämän yksinkertaisesta kauneudesta?!" ... Siispä ostinkin tuon.

Kuva vakavasta teen juonnistani:

Rehellisesti kupissa ei ole mitään... En viitsinyt alkaa keittämään vettä, kun kohta kumminkin lähden äitin kanssa ostoksille. Pyrin löytämään itselleni ison tee setin ja jälkiruohaarukoita. Niille keksittiin jo eilen hyvä tarkoituskin~.
Ja itseasiassa idea lähti kuroshitsujista... Sen animen jälkeen, kun sen oli katsonut, teki vain enemmän mieli kaikenlaisia kakkuja...
Havainnoillistava kuva? Hahmo on Ciel Panthomhive kuroshitsujista... Kumminkin, olen suunnitellut teekutsuja. Kerron lisää sittenkun olemme pitäneet ne teekutsut . <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti